OVA weer live te zien en te horen in de Joriskerkconcertflyer161021

Twee symfonieën, een beroemde tango en een ouverture staan op het programma van ons najaarsconcert op zaterdag 16 oktober 2021 in de Joriskerk op de Hof in Amersfoort. Ruim anderhalf jaar hebben we niet kunnen optreden en niet, of mondjesmaat samen kunnen repeteren, maar sinds juni oefenen we weer iedere week. Met alle versoepelingen rond corona is het gelukkig ook weer mogelijk om voor publiek te mogen optreden. Daar zijn we ongelooflijk blij om. Samen muziek maken is een feest, maar er live naar luisteren niet minder! We spelen 16 oktober een afwisselend programma: de 1e symfonie van Gounod en de 4e symfonie voor strijkorkest van Mendelssohn. Daarnaast staat de bekende Libertango van Piazzolla op het programma en trakteren de blazers u op de ouverture Die Zauberflöte van Mozart.